چکیده نوشته: دوستان عزیز، همانطور که می دانید، بعد از انجام هر عمل جراحی، رعایت بهداشت و مراقبت های لازم از محل مورد نظر از همه چیز مهم تر است، چرا که محل جراحی می بایست به درستی ترمیم شود تا نتیجه ی مطلوب از عمل جراحی، برای بیمار حاصل شود. در ادامه قصد داریم تا به مهم ترین نکات در مورد رعایت بهداشت و انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی پروتز گذاری، اشاره کنیم لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید...
Review: دوستان عزیز، همانطور که می دانید، بعد از انجام هر عمل جراحی، رعایت بهداشت و مراقبت های لازم از محل مورد نظر از همه چیز مهم تر است، چرا که محل جراحی می بایست به درستی ترمیم شود تا نتیجه ی مطلوب از عمل جراحی، برای بیمار حاصل شود. در ادامه قصد داریم تا به مهم ترین نکات در مورد رعایت بهداشت و انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی پروتز گذاری، اشاره کنیم لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید...
إعادة النظر: دوستان عزیز، همانطور که می دانید، بعد از انجام هر عمل جراحی، رعایت بهداشت و مراقبت های لازم از محل مورد نظر از همه چیز مهم تر است، چرا که محل جراحی می بایست به درستی ترمیم شود تا نتیجه ی مطلوب از عمل جراحی، برای بیمار حاصل شود. در ادامه قصد داریم تا به مهم ترین نکات در مورد رعایت بهداشت و انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی پروتز گذاری، اشاره کنیم لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید...

دوستان عزیز، همانطور که می دانید، بعد از انجام هر عمل جراحی، رعایت بهداشت و مراقبت های لازم از محل مورد نظر از همه چیز مهم تر است، چرا که محل جراحی می بایست به درستی ترمیم شود تا نتیجه ی مطلوب از عمل جراحی، برای بیمار حاصل شود. در ادامه قصد داریم تا به مهم ترین نکات در مورد رعایت بهداشت و انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی پروتز پا، اشاره کنیم لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مهم ترین نکات مربوط به بهداشت و مراقبت بعد از عمل جراحی کاشت پای مصنوعی

برای جلوگیری از عوارض ناشی از عدم مراقبت صحیح از منطقه مربوط به  استوما، رعایت نکات  مراقبتی زیر  از پای خود اجتناب ناپذیر است.

  • توصیه می شود برای تمیز کردن روزنه هوایی و همچنین قسمت Exo از آب و صابون غیر معطر حداقل دو بار در روز برای شستشو استفاده شود.
  • بهتر است از فشار مستقیم دوش در هفته های اول استفاده نشود و برای این کار از قلم موی اصلاح استفاده شود.
  • برای مراقبت از پوست نیر کرم های غیر معطر توصیه می شود.
  • به طور کلی مراقبت های لازم، حدود 10 دقیقه هر روز و می تواند همراه با مراقبت معمول روزانه بدن انجام می شود.
  • ضد عفونی کردن استوما و یا درمان به طور منظم با مایع ضدعفونی کننده فلور باکتریایی طبیعی نمی تواند گزینه ی خوبی برای مراقبت باشد در مقابل ممکن است حتی زخم بیشتر تحریک شود.

هدف این است که بدن، برای ترمیم و بهبود محل جراحی، یک سیر طبیعی داشته باشد و در واقع بدن به سیر طبیعی رشد خود ادامه دهد.

ایمپلنت های مورد استفاده از  آلیاژ کبالت-کروم-مولیبدن- (CoCrMo) ساخته شده و دارای یک پوشش تیتان نیوبیوم (TiNb) نیز می باشد. این مواد مانع از واکنش های آلرژیک  EEP می شود بنابراین نیازی نیست که از دارویی برای جلوگیری از حساسیت استفاده شود.

در نظر داشته باشد که نیروی گشتاور که به ایمپلنت وارد می شود مهمترین رکن را در انتقال انرژی استخوان وارد می کند لذا از انتقال بیش از حد گشتاور به پروتز باید به عنوان اصل مهم اجتناب شود و همچنین چکاپ سالیانه برای هر فرد الزامی است. همراهان گرامی، امید است مطالب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و با رعایت این نکات و انجام آن ها به طور صحیح به نتیجه ی مطلوب دست یابید.

مقالات مرتبط
Related Contents
المنشورات ذات الصلة
02122878135